Work smart rather then hard

Idag började skolan. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska förvänta mig.

Verkar som att man blir tvingad att köpa litteraturen på detta stället... :(

Psykologiprofessorn... jo verkar som om man måste säga professor... verkar stencool. Han var helt ärlig i sina uttalanden. Tänk på att varje lektion för oss studenter kostar ungefär $50 vilket blir ungefär 400 kronor... tänk på att de pengarna blir kastade i sjön om man inte brukar allvar. Absolut tänkvärt. Tänk på att alla här betalar det för varje lektion, jag som svensk har lite svårt för att föreställa mig det även om vi på sätt och vis betalar för vår utbildning genom våra skyhögaskatter. Vetskapen om att man lägger ned så mycket pengar på sin utbildning får en att få lite extra energi för att studera. Skolan skiter väll i vilket, de får sina pengar ändå. Så det är upp till varje student här på ett annat vis.


Se hela bilden


"Work smart rather then hard"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback