Tiff :):)

Efter att ha tillbringat ett par timmar i sällskap med... hum typ den jag lärt känna bäst här. Så kom Tiff och hämtade mig! Yay! Vi for hem till The Lady (henne mormor) och morfar samt kusiner. The Lady matade oss tills jag blev proppmätt och lite där till. Hon tyckte jag var skum som inte gillade peanutbutter med någon sylt... Yirk! Tydligen amerikanrnas nr 1 på mackan. Sjukt gulliga och vänliga människor allesammans! Däremot så kom hunden inte så bra överens med mig.... jg blev minst sagt attackerad av denna bjässe... och jag som blivit hundbiten förr blev riktigt skärrad! Tydligen så har hunden RIKTIGT svårt för nya människor i huset.

Som sagt, ni som känner Tiff, glöm inte att gratta henne till en plats i FC Gold Pride och att hon blev draftad redan som nummer 17! Go girl!


Marie, Grattis!!!!! Oldie :) jag önskar jag skulle få vara med och fira dig imorgon!

Har tagit foto på en del av buffen... ska försöka komma upp med de bilderna snart. Då får ni se vad jag har att tampas med var dag!!!

Imorgon blir det en heldag i New York! Yay! Några måsten för mig??

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack finaste underbaraste du! Tänker på dig :D Funkar din mobil där borta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback