Trettondagen

Alliansen blev helt okej. Kom fram till att det nog var typ första gången typ åtta år jag inte spelat där... eller ne, där var ett år då mitt benbrott fortfarande inte var läkt... alla andra år har jag lirat final i... Men men. B-laget slog a-laget idag! Oj så kul! Mina bänkkamrater fick ont i öronen! Men ack. det var det värt. Kul nog så tippade jag rätt finallag för herrarna och rätt segrare i samtliga matcher jag tippade:) Strongt!

Tackade nej för spel i sommaren för en av klubbarna iaf.

Jag och Henke for sedan vidare för att åka lite skrillor. Fick höra om en översvämmning som frusit till... men dit gick ju knappt att ta sig... jag räknade med att vi skulle slå x antal gånger i backen när vi skulle leta oss tilbaka i mörkret. Henke fick det geniala iden om att kika upp Råbelövssjön. Körde dit... såg några som åkte innanför bryggan. Tänkte att det var väll bättre än inget. Man vågar ju inte ge sig ut på isen bara sådär utan att veta att den är helfrusen. Till sist blev de bara vi kvar... såg då att där log en hög med kläder mitt på bryggan... hum. Kollade ut över sjön. Där kom två åkare med hockeyklubborna i högsta hugg. De hade tydligen åkt runt i stort sett hela sjön och sa att den var tjock på alla utom ett ställe... så vi begav oss också ut. Skridskokungen och isprinsessan! Eller?
        

Blev sedan hungriga... när jag kom på att jag bara käkat frulle. Henke röstade på McD. Men jag röstade emot och drog med han till mitt älskade Kebab Master!!!! ÅÅÅÅÅh. Så sjukt gott!!! Deras kebab slår alla i Skåne och Åländska jag har käkat. Deras är i särklass de bästa! Henke blev sjukt chockad över hur goda de var! MMMMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback