En hel dag utan att skriva!

En hel dag utan att inlägg! Hur kan det komma sig?

Började bra... med att jag ignorerade väckarklockan i morse... vilket gjorde att jag vaknade på tok för sent. Nu förtiden tycks jag behöva sova en sisådär 10 timmar per natt för att vara människa... och det fick jag inte i natt pga Seinfeld tittade... :)

Väl när jag vaknade insåg jag att frukosten var över. Damn. For ner och träffade en snubbe som skulle se till så att jag blir tillåten att få börja träna här med. Men ett papper saknades så jag for till hälsoservicen för att fixa det. Väl inne på hälsoservicen så bad de mig att ta av jackan och tröjan... -For what? Jo... en spruta. Hjälp. Tydligen så måste amerikanarna uppdatera stelkrampssprutan vart tionde år... vilket jag inte gjort på tolv år. Rädd för sprutor som jag är, och minnet om att stelkrampssprutan ska göra sjukligt ont så meddelade jag sköterskan att jag har svimmat förr. Sköterskan fick typ panik, sprang och hämtade en annan sköterska, sötsaker, is etc. Allt för att jag inte skulle svimma.. Men men. svimma gjorde jag inte. Noterade knappt att de stack. Kanske är det värre imorgonbitti...

Se hela bilden



For tillbaka till atletsnubben och genomgick ett hjärntest och ett fystest. Fick GRÖNT kort för att få börja träna med laget nu iaf. Efter en massa papper och sprutor. Yay!

For och hade klasser... inga intressanta alls... och jag håller en låg profil under klasserna.

När jag kom hem var jag tvungen att ta igen den missade sömnen och somnade därför... och sov i en tre timmar. Underbart!!! Vaknade, shit. Marinan (matstället) stänger snart. Sprang och slängde i mig käk. For hem, plugga. Skrev om varför jag inte anser att politik och religion hör samman. Detta för att Obama förmedlat i sitt tal under inauguration en del religösa budskap. Bör inte religion skiljas ifrån staten?

Väl färdig, for jag ner och tog en drink med de andra i från laget och en del till. De for ut. Inte jag(!!?)

Har nu ikväll snackat med en person som tycks ha en enoooorm personlighet! Han kan tror det var typ nio språk redan... gosh. Googlade hans namn innan... och gisses när man läser den livshistorien... den tar tag i ens hjärta. Oj. Jag beundrar denna människa redan!

Ne, nu ska vi kolla på lite Seinfeld :):) säsong fem... snart färdig med den hoppas jag:)



Kramer är ju kärlek hela han :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller du låg profil? Remember au2 och vi skulle göra bok-grejen? Zlatan... haha snacka om att inte hålla låg profil! :p Vad är ett hjärntest?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback