Bye love

Igår var det släktmiddag hos mormor och morfar. Mycket mat och mys!

Idag har det blivit uppsatsskrivning med Emma. Bestämde mig igår kväll för att gå upp tidigt (redan halv nio) för att ta mig en sväng om gymmet innan vi skulle ses. Men ack. Jag är mästaren av snoozknappen. I alla fall så fick vi resten skrivit idag, så nu ska vi bara läsa igenom den innan vi skickar in den. Tjoho!!!

Var ikväll och tränade handboll och fick berätta för laget att ja bara ska träna en gång till med dem. Sjukt sorgligt! Dagens träning var faktiskt ganska så rolig trots mycket spring. Jag och Linda (kusinen) flippade ganska så mycket:)

For till Love. Kanske vi inte ses förrän om fem och en halv månad igen... :( Trevlig resa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback