Varför ska jag betala för att någon kontaktar mig??

Är på lite dåligt humör nu....

Kvällen började helt okej... var och handla, spela lite beerpong. Sen blev de "tagna"... och sen dog den festen... men men. Det som har gjort mig mest på dåligt humör är ändå at&t!!! Jäkla dumma telefonbolag! De tar en avgift för varje inkommande meddelande. Tydligen oavsett om du läser det eller inte. Ringer någon mig som inte har at&t så kostar det också pengar för mig. At&t är värdelösa!!!

Varför ska jag betala för att någon messar mig, även om jag inte ens läser messet!?!?!?



Ska träffa The Boss imorgon, så hon får ta mig dit jag kan fixa detta skitet med at&t! gargh. Men jag ska iaf se the boss :) It makes me happy!!!:):)


Kommentarer
Postat av: Ida

Så fungerar mobiloperatörerna i USA. Sen kan man ju diskutera vad poängen är men tydligen har amerikanarna en annan åsikt.

2009-01-24 @ 10:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback