Going to Malmoe

Igår drog jag o Lina hem till Henrik.. där vi mös och snacka innan jag o Lina drog till banken. The Poodels spelade... jag o Lina dansade :) Men jisses. Igår var man pensionär!!! Gammal sopm får jämfört med sparvarna som just igår tog studenten!

Idag... ska jag bege mig till Malmö.. missade dock bussen precis men gör snart ett nytt försök på en annan buss. I Malmö blir det grillfest med min älskade Josefin och älsklingen Louise.

Josse... har jag inte träffat på ett helt jäkla dumt år! Men idag.. då jäklar. Massa erfarenheter rikare ska vi snart ses... hon var ju i australien fram tills jag drog... nu jäklar!:)

Jag - Jenny (som också kommer med ikväll) - Josse... på midsommar för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback