Medicinutbildning

I morse blev det till att gå upp med tuppen för att skjutsa mamma o pappa till jobbet. Tog mig till gymmet och körde lite dock fanns där ingen energi i närheten av mig... så det blev till att hem och sova igen.

Nu i eftermiddag har jag varit på medicinutbildning för mitt sommarjobb. Utbildningen slutade med ett skriftligt prov. Provet i sig gick bra förutom två frågor som jag tydligen missuppfattade (hade med varandra att göra). Träffadelite gamla bekanta där, alltid lika skoj att höra vad folk har för sig så här efteråt!!

Nu är mackan uppäten, väskan ska packas för om 30 min börjar jag träna.

Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag hade med medicin utbildning idag :D hihi

Postat av: Lina

jag hade med medicinutbildning idag :D hihi

2009-06-15 @ 18:17:29
URL: http://beautyofnature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback