En nattlig update



Jag tar ingen skit!



Då var så även denna dagen till ända. Alla studerar som tokingar här!!! Midterm är trotsallt... midterm! Jag har verkligen insett att min mattelärare älskar mig! Mohaha! Dessvärre är matten tråkigt enkel. Längtar efter lite cos, tan, sin, inf. grafer etc!



Det är så jäkla skönt att ha Elin här! Jag är så tacksam för henne! En skandinav som förvisso snackar ett om än mer obegripligt språk än finska (!?) men hennes förståelse som inte amerikanarna har, hennes vishet. Ganska så skönt är det att hon ska bli 25 och därmed inte heller orkar med alla 18-åringarnas festande. Dessvärre så tycker jag så synd om henne att hennes flickvän lämnat för Ktown. (Bilden ovan är på dem två, när de var här på sleep-over).

Imorgon är det dax för ännu fler konditionstester. Såja. Dax för lite sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback