Kareoke, sleepover och nöjdheten själv

Igår var de som sagt snowday. Vad gjorde jag då??... ehum... sov länge... och... sov lite till

Igår så var det även kareoke i matsalen! Amrikaner... det kostade arrangören $5 innan någon vågade sig upp. Sen kunde de inte sluta. Marinan (matsalen) fick hålla öppet extra länge för att folket vägrade gå därifrån. Jisses, vilka nya bilder man har fått av en del! Tilläggas kan ju att vi vita är inte hälften så musikaliska och dansvänliga som någon annan!

Efter kareoken for jag Elin och Brett och handlade innan vi hade sleepoverparty här med film o godis i massor!

I morse var träningen också inställd på grund av vi inte hade någonstans att träna då de inte skottat bort all snön ifrån planen... För tre veckor sedan gick jag i shorts och linne... idag går jag återigen i vinterjackan och vinterskorna!!!

Fick tillbaka uppsats (B), quiz (D) och test (B). Sjukt nöjd, till och med över ett D! hehe... förväntade mig verkligen inte att klara de två sistnämnda!

Ikväll blev det äntligen lite gym! Och imorogn är de dags för mer plågning! x3

Natti!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha.. det var jag, stoffe, linnea och marie.. Vem tror du var full då?? ;o)

2009-03-04 @ 10:55:34
Postat av: Carro

Vilket lopp har du gjort??

2009-03-04 @ 13:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback