Att ställa upp för varandra

Bokstavligt talat har jag nog varit med om min värsta natt någonsin. Allt har varit en pina och jag har insett att det finns på tok för många egocentriska människor på denna jord!!!! De som ställt upp ikväll är vi svenska tjejer och två baskettjejer ifrån England. Vi har alla ställt upp på olika vis, men vi har funnits där och hjälpt till så gott vi kunnat. Där är så många som man vill trycka in vett i huvudet på!!!! När jag tänker efter så de enda jag känner jag kan lita på här (om det skulle hända mig något) är de svenska tjejerna, Elin, min roomie (även om vi inte står varandra alls nära så vet jag att jag kan komma till henne oavsett vad) och Arthur. Fy fasen vad utlämnad man är här.

Jag vill inte vara kvar här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Har läst din blogg nu ett bra tag, undrar bara vad som hände mellan augusti 07 och mars 08?!



Förutom det så är det en bra blogg du har :-D

2009-05-06 @ 18:48:30
Postat av: Matilda

Hej

Har läst din blogg nu ett bra tag, undrar bara vad som hände mellan augusti 07 och mars 08?!



Förutom det så är det en bra blogg du har :-D

2009-05-06 @ 18:49:15
Postat av: rebecka

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback