Deala

Blev skickad på coachning idag igen för att täcka för Sof... Det blev ett awkward möte... när hon inte sa vem som skulle hämta mig... Som hon sa... "jag är ju inte född igår" :) hahha. Men men. Halvvägs till fältet fick vi höra att det blivit inställt. Så det blev till att vända för dem och köra mig tillbaka.

Sof skjutsade mig sedan i gentjänst till Walgreens.. så nu kna jag börja ta saker till omklädningsrummet och låsa in dem. Kommer bara spara saker som jag inte är mega intresserad av... för jag vet inte än...

Dagens största beskymmer kommer jag få deala med senare i natt och det är att personen ifråga som jag gjorde grymt mycket för i tisdes... för det första inte ens har sagt tack och för det andra inte betalat tillbaka pengar som vi var tvugna att låna... och jag tänker inte betala för hennes beteende, det räcker med att jag wiped allt!!!! Och tjejen som lånade ut känner inte henne... så jag får deala med det. Och det ska jag banne mig göra, för ingen av oss ska inte betala för hennes skit. Sablar heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback