Fest för de andra

Ikväll är det fest i baseball-huset. Stället jag var på min första helg här. Hela skolan är mer eller mindre där. Kostar fem dollar och då är det fri dricka för det. Men problemet är att det är i milford... vilket är en tjugo minuters bilresa här ifrån. Känns som om det bara är det yngre gardet som ska dit ändå. Så jag och Elin stannar här, spelar lite gh och tar en öl.Om ganska så exakt 7 dagar = 168 h så ser jag mina föräldrar igen!!!!!






Tre bilder från min första "fest" kväll här. I baseball huset.

Kommentarer
Postat av: nadja

Hej! Vad kul att du tycker huset är fint! Du får allt komma förbi på en titt när du är hemma nästa gång :) JA det är verkligen härligt med hus, och rätt årstid! Hoppas allt är bra i USA. Var rädd om dig! Kramar. MAx hälsar!

2009-05-03 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback