Last night at Seeley. Last night at Bridgeport?

Tanken var egentligen att Maris och jag skulle gått över till Cooper för att festa en sista gång med "gänget"... men så blev inte fallet. Yuri, Maris och jag hamnade på mitt rum. Tömde min keg... lyssnade på artmade och youtuba det mesta. Mycket melodifestivaluppträdanden och asiatiska uppträdande. Det blev en kanonkväll med mycket skratt och bra sällskap. Bra sällskap är verkligen vad jag är i behov av nu förtiden!

Ska försöka få till en morgonträning med den nya målvaktstränaren imorgon...om han vaknar :) vi får se. Frågan är fri.

Jag ska faktiskt försöka sova nu... och av någon anledning är jag glad. Det är creepy. Men jag är glad.


Har även fått samtal till min svenska mobil som jag alltid annars har avstängd. Jag vet vem det är, men jag tyvärr missat det helt. Jag hoppas på att du hör av dig imorgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback