Säkerhet?

sjukt kul att träffa rebecka, jennie och jannika igår! Dessvärre jobba marie :(

Som vanligt så var där en massa kändisar ute... helt okej kväll minst sagt. Fram tills jag skulle bege mig hem. Bussen kom en halvtimme senare än avgången var sagt... busschauffören yrade och sa att hon hade kört turen för en timme sen och betedde sig väldigt olustigt så det slutade med att en del tog taxi, några stanna i stan och min mamma kom och hämtade mig och några killar ifrån grannbyn. En kille gick ombord på bussen. Vi andra vi vägrade. Ingen säkerhet kunde garanteras när hon betedde sig så lustigt. Man vet ju aldrig vad hon har sysslat med. Klageanmälan ska lämnas. Säkerheten går föra allt annat.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Tack för igår! Så kul att se dig igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback