SCHOOL IS OUT FOR SUMMER!

Lyckades överföra 15 credits till.. så nu har jag 60 överförda... och har tagit tolv denna semestern... vilket blir 72.. för att ta examen krävs 120... vilket är tre till terminer... jag kommer stanna minst en till... ska jag stanna ett år till sen? eller gå hem och plugga en termin och hoppas på att kunna överföra 15 till för att sedan bara göra en termin till här... eller komma tillbaka för ett helt år efter jag varit hem om. Eller bara skita i att ta en degree här och åka hem efter nästa termin? Eller ska jag stanna i tre och ett halvt år till och ta en annan degree än general studies? Vad ska jag göra?


En sak är säker och det är att jag ska fira att denna semester är över för en kvart sen! SCHOOL IS OUT FOR SUMMER!!!! Det ska firas med en avslagen öl och se United piska Arsenal.

Jag minns skolavslutningarna när man var yngre. Vi gick alltid och köpte kulglass... nog fasen har jag varit tvungen att ha kulglass idag igen :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback