Upptagna tider

Tack M & J för många goda skratt igår :)


Åh vad jag älskar att vara tillbaka. Det är helt underbart! Många har frågat mig, men vad gör du om dagarna? Måste vara tråkigt när alla jobbar eller är i skolan!? Tusan heller! Jag har inte ens hunnit packa upp alla grejer än, så det är underbart! Man far från den ena till den andra. Jag vill bara se alla glada och underbara människor igen! Då mår jag bra! Som en vän sa till mig: I would never be friend with someone that can't make me laugh! Så sant så sant! Skrattet förgyller vardagen!

Igår blev det en sväng om gymmet också. Jisses, kommer knappt ihåg vad jag tog när jag "slutade" gymma.. men men. Tanken var idag att vara uppe i ottan och snöra på inlinsen för att hälsa på farmor... men. Klockan är snart tolv.. och jag har precis vaknat. Ajsingbajsing. Ska ju käka frulle med. Får se vilket färdmedel jag tar mig dit med. Bil, cykel, inlines?

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själv underbara du! :D

Din frukost, yuk! Den verkar inte god för en millisekund :p Idag ska jag diska :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback