Mitt egna liv i den stora världen

Du som utger dig för att vara anonym. Jag kan bara ha mina aningar om vem du är, och det har jag!

Du kan ju fråga honom vad han säger om att vi bott ihop eller ej.. kanske han förnekar det. Vad vet jag.

Nog fasen har jag gått vidare och har ett liv utan honom. Jag anser bara det är tråkigt att man inte som vuxna individer kan föra en vettig dialog när man trots allt har känt varandra väl. Jag vill inte ha någon djupare "relation" (dvs. kontakt) med honom men samtidigt hade det känts bra att veta att han och hans familj mår bra. Absolut inget mer.

Jag lever mitt liv och har upplevt så oerhört mycket sen vi gick åt olika håll. Bott utomlands (nej just det... jag gjorde ju aldrig någon adressändring så det räknas nog inte heller), träffat en hel hop med underbara människor och gjort en massa ungdomliga grejer som jag till största sannolikheten inte hade haft chansen till annars. Jag hade exempelvis aldrig suttit där jag sitter nu!!!

Och vad jag gjorde som sårade honom... är en tolkningsfråga ifrån hans sida. Vill han tolka det som sårande så är det väl det. Hade det varit på ett annorlunda sätt så hade han lika gärna kunnat tolka det som beskyddande. Nu var det inte som jag fått höra och det är jag glad för. Bara oerhört tråkigt att han tolkade det på sitt vis, men det är bara för mig att respektera det.


Jag lever mitt liv och jag trivs med att vara ute i världen och fara. Det är min livsstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback