bortskämd av sig själv

Gårdagens enda lektion blev inställd.. så blev chiro innan jag o mattan drog till mallet. Började med fotmassage och pedicyr sen klippning, shopping, middag, shopping...tog verkligen och skämde bort oss själva. kvällen avslutades med fest i bodine. Sjukt kul! Fick med mig både marie och mattan över... å nästan alla ifrån killgänget var där. Helt andra regler i den byggnaden. Natten avslutades i launchen med spicy noodles... alla lyckades somna där... sinnes bra kväll! Sjukt länge sedan jag haft en sådan rolig kväll på campus!

Idag... har det blivit både tae kwon do och självförsvar... bara en klass kvar innan finals. är nervös för att jag inte kommer komma ihåg alla momenten.

Baseboll killarna hade uppträdande idag i matan... utklädd till tjejer.. så söta :)

nu ikväll är det städning som gäller... när det är klart blir de plugg och film. En lugn och skön kväll! Behöver det efter denna veckan.

imorgon eller på söndag typ blir vi återförenade!


bilden är tagen nästsista dagen vi sågs alla tre tillsammans för lite emr än ett år och typ två veckor sedan...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hey! Jag är också med på bilden! Glöm inte det! ;) Jag breder ut mig så gott jag bara kan... hehe

2009-11-29 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback