Var ska man börja?

Igår efter jag kännt att hjärnan stått stilla för länge drog jag o M ner till stranden. Kollade på utsikten över Long Island... Mysigt... snackade om allt. Så jäkla skönt att ha en svensk här som man känner att man kan lita på!



Har haft ett litet snack idag om mitt nästa år. Själv känner jag mig som ett öppet frågetecken. Där är så mycket jag vill hinna med i livet. Så mycket jag vill göra medans man fortfarande är ung....

My To Do List In Life

  • resa jorden runt
  • testa på olika sorters jobb
  • lära och se kulturer
  • spela fotboll på en rimlig nivå
  • göra klart min lärarutbildning
  • lära mig nya sporter samt fortsätta med de jag redan provat på (ex. tae kwon do)
  • utbilda mig till fotbollstränare
  • lära mig så mycket som möjligt i allt :D

Bör sätta mig ner och skriva ner alla positiva och negativa saker med de olika alternativen. Eller ska man bara dra lott?


Hade straffsparksläggningen idag på träningen. Varje missad straff innebar två minuters fysträning för hela laget. Alla hade två straffar var. Jag o Jill storspelade i mål! Hahaha! Sjukt kul! Vet inte hur mycket fys det blev för dem... men det var i stort sett hela träningen. Första rundan räddade jag nog nio av tolv... och hon nästan lika många... så gött!

Ne, Marie är på väg över... gossip innan vi drar och käkar och sedan hejar fram volleyboll tjejerna under deras senior night!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OCH besöka mig i Vasa. DET glömde du nämna på din lista!! Saknar dig! Puss

2009-11-05 @ 20:03:01
Postat av: jennie

jag borde också göra en sådan lista!!! =)

2009-11-12 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback