Är matte är min svaga länk...!?

Jisses... fick tillbaka matteprovet vi hade i måndes idag. Provet var helt klart svårare än förväntat... mitt resultat blev 89 av 100... helt klart inte nöjd. Men jisses, den bästa i klassen hade 91, jag hade 89, nästa 84, 83 sen hade resten 71 och nedåt!!! Snittet var 48! Jisses.. om jag säger att mina 89 var ett B+ och 71 var ett C... undra då vad de andra i klassen landar på för betyg... D är det lägsta för att kunna bli godkänd och C för att gå vidare till nästa mattekurs... jag som trodde matte var mitt starka ämne... men ack!? alla andra klasser ligger jag på A i...

I övrigt idag har det "bara" blivit träning, kiropraktern... och en promenad med ena M...


Manu har fått mig till att pröva på farmville på facebook... aaah. segt spel ju! inget händer! hans kommentar blir då... jäkla stadsbo! Hahaha... jag stadsbo!? tjo ko:)

Ne... snart blir det häng med arty och de andra som grabbarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback