Shopping och tae kwon do

Vaknade i morse med värsta paniken! Hjälp har mitt alarm inte gått igång igen!!! slängde ett öga på datan och så att klockan var tre!!! HJÄLP!!! fick värsta paniken över att jag missat mina klasser och träningen! Men aaaah, klockan är inställd på svensk tid! Lättnad!


Cristiano Ronaldo
, håll dig till fotbollen för det gör du så sjukt mycket bättre ;)

Har klarat fifteen motions och blockteknik idag så jag har fått två silverringar på mitt bälte i tae kwon don! Tjoho. Nästa vecka är det dax för sparkarna, balansen och... något mer... fick även höra att min professor till lärare är inblandad i olympiska komiteen och något om att han själv skulle ha tagit medalj i os... nu är han i danmark på vm tror jag. Sinnes grym! Sjukt inspirerande och rolig som lärare!

Efter träningen har det blivit.. shooooopping. Jeans skjorta, scarfs, tjocketröja, diadem, halooween saker... och halva halooween outfitten. Jag och mina kära M&Ms har ett tema.... grrrrr


Galet gammal men galet bra låt!


You can call me Chan.




Varför ska det hända nu? det kunde ju hänt i våras... om det nu tvunget skulle hända. nu är det för sent... eller?




Utbildningar för våren 2010 är sökta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback