paranormal activity

Jag o Mattan åkte till ett av shoppingscentrena i eftermiddes för att komma av från campus. Shoppade en ny eiffeltornet tröja. Min favorit byggnad! och en annan superfin inne på forever 21.

Väl tillbaka på campus beställdes kinamat.

Sedan såg jag paranormal activity. Vet inte om ni har sett snutten som
afonbladet visat? Förstod att den skulle vara skrämmande... tyckte dock inte den var så värst... men kan erkänna att jag hoppade och skrek till i slutet. Filmen är verkligen en stor snackis här, så var ju bara tvungen att se den. Har jäckligt svårt för filmer som inte är drama eller komedier... men, emellanåt får även jag ryck. Haha, återstår om man blir hemsökt i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback