Super!!!

Igår blev det film tittande med Mattan... sjukt skoj! Misslyckad tvättning! Vilket garv jag och Elin fick när vi gick ner i tvättstugan och hela tvättmaskinen var överfull av tvättmedel! hahaha! Tro tusan, kläderna från slip n slide skulle bli rena!!! Sen blev det L world med E. Jisses vad galet! sen gossip girl. Jag är halvt galen i alla serier för tillfället... galet ledsen över att jag inte kan se andra säsong av: How I met your mother!

Idag... tog jag sovmorgon... igen :) skööönt. Har fixat med lite ansökningar och sådant idag.


Precis snackat med mina tre sköna kusiner och två av deras bebisar. Ur söta! Längtar tills jag kommer hem och får kramas och gosas med dem!!!

19e december kommer jag hem igen och stannar där... för ett tag.. :)

Ikväll är det match mot Queens!!!! Kötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback