update

Bloggen har ju varit nere om natterna... nar jag har haft tid att sitta vid datorn.

Allting ar bra har borta.  Har precis haft en lang kopp kaffe med Carlos, en kille som jag larde kanna samtidigt som A. Sa nu ar uppdateringarna i kapp :)

Blev utgang i tisdes... tisdagar som varit de stora dagarna att ga ut.. var det lamaste pa lange! var inte alls nagon hojdar kvall. men pa lordag da smaller det, det ar ju Halloween! Kostymerna ar inforskaffade... bara det dar lilla extra som ska fixas. Pa lordag ar det aven senior day.. sa alla som spelar sin fjarde sasong har ska gratuleras... presenterna har jag o ceri fixat. its gonna be a good good night! Matchen ar ocksa mot CW post... en skola som jag faktiskt funderade pa innan jag valde UB. Ett bra lag med en del svenskar i.

Midterms graden borjar droppa in. A- i engelska och B i computer... lite skumt med ett b nar jag bara varit dar tva ganger... aven om jag har haft giltlig franvaro alla ganger...

hade filmkvall med min roomie och a igar.. som vanligt somnade jag till... :) seven pounds. ogonen blev blota i slutet minst sagt.



under kvallen gjorde du mig forvirrad. jag madde bra, du var dar. igar blev jag nastan irriterad. det ar inte en ekvation som ar 1+1 iaf.


ne, lunch nu... sen traning...



saknar er

Kommentarer
Postat av: Marie

Då hoppas jag att vi får se bild på din utstyrsel sen. Saknar dig galet mkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback