Back in CT

Resten av helgen spenderades även den i New Hampshire... Där vi spelade ytterliggare en match. Vi fick straff efter tre minuter som kaptenen förvaltade väl... i tjugonde gjorde jag min grövsta tavla någonsin... helt sinnes. Snacka om att jag har mardrömmar än! Ändå blev jag en av tre som blev godkända av tränaren efteråt!
Här kan ni hitta skolans referat om matchen och här är motståndarnas... så den fyra timmars resan tillbaka till Connecticut och Bridgeport blev dryg... så dryg. Vi spelade som krattor!!!

Igår började skolan... på gott och på ont. Skönt att få något att göra... men samtidigt hinner man inte träna så mycket som jag önskar... för jag är inte i form.

Jag kom in i min karateklass... jisses... samtliga där inne stod och sparkade till höger och vänster! Snacka om att jag blev skakis... det visade sig att det bara är jag och en kille till i den klassen som är nybörjare... AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! Gör mig inte mindre nervös..

Idag hade vi frilägen på träningen... jäklar vad jag ogillar konstgräs!!! Sönderbränd över ben och armar... har äntligen fått vettig behandling för mina benhinnor... åldern tär på en, har smärta överallt... jisses. Inte lätt att vara gammal! Benhinnorna har fått en del stryk i och med att vi bytt underlag så mycket och haft mycket hoppträning, nya skor, otejpade fötter osv... stackars benhinnor...

Ne, nu kommer Arthur... han bara se han en snabbis i söndes... äntligen ska man få snacka av sig :D

Sen blir det nog utgång ikväll... efter vårt obligatoriska möte.. klockan 11! Hur man nu kan lägga det då!?

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback