Hardcore...

Igår efter träningen drog jag, Marie o Matilda till Milford. Shopping och mat. BuffaloWild Wings... som de andra torsdagsgästerna. Blev shopping på h&m, victoria secret och target. Ingen coldstone dock!!!

Halloween... hade världens bästa plan för oss tre.. men skit, vi skulle blivit bannlysta här ifrån om vi bar det.. haha, men ack så kul det hade varit.

Arthur... ah, måste vara amerikas bästa och roligaste kille, fick han att joina min dataklass nu :) underbart! sen vill han joina självförsvars klassen med... haha

Har haft två hardcoreclasser i dag. Tae kwon do och självförsvar.Min självförsvarslärare blev rädd för mig! mohaha. Fick klassen att applådera.. shit, jag får värsta adrenalin kickarna i den klassen!!! När någon greppar ens arm, det är bara paff, paff, kaaaargh!!! Börjar redan nu känna mig sjukt mycket vigare!!! Har man inte värsta magruterna efter denna terminen lär man ju aldrig få det!!

Fotbollsträningen... jag har fortfarande bollmärken på min ena underarm. Jag är helt slut i hela kroppen, ingen energi i närheten!!! Så efter middagen blir det choklad, nötter och cocca (shit vad jag förtjänar det) när jag och arthur (just det... han vet bara inte om det än..) ska plugga...


Dollarn är under sju kronor!!!!! åh vad det gillas!!!!

Jag trivs med mig själv. Jag trivs med mitt sätt att leva. Jag mår bra!!!:)


Saknar er där hemma, bara 91 dagar kvar!!! :) ses snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback