Kiropraktiker

Fick en akuttid till kiropraktikern idag... i tre timmar var jag där. De befarade en disk i kläm... men valde att "bara" knäcka rätt ryggraden. Fick springa hem och ta en halv macka på vägen till samlingen. Berättar för tränaren att jag inte alls är bra och inte bör spela. Ändå spelar han mig... vilket får stå för honom. Matchen för min del gick åt pipskogen. Kunde inte göra någonting! Varje steg var i en ren pina, varje tillslag, varje dykning. Ändå lyckades jag med denna matchen på ner målen i baken på mig till ett genomsnitt på 0.89 per match i och med att vi vann med 3-0. Sof, kaptenen slog ett skolrekord i antal poäng idag! Skoj

Så istället för att festa med laget igår chilla jag med A och Marq. Underbart. Äkta skratt när man mår som sämst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback