Kvällsnoteringar

Kan man annat än älska denna låten? Usch för herr. West. Tyler förtjänar credits!!!

Coach skickade denna länken idag. Gäller bara att ta till sig nu, hela laget.

Har gjort "dataläxan" (inställd lektion), kollat på damernas volleyboll match... ska upp och plugga med Arthur nu. Lovely. Uppsatsen ska bli klar. Jäkligt jobbig att skriva då den är sjukt personlig. Får klumpar i magen. Jag vill inte tänka tillbaka på de månaderna, men jag har lärt mig så sjukt mycket om mig själv! Jag hade inte varit den människan jag är idag utan dem. Man lär så länge man lever och man lär från livet.

Nu är det nog bäst att börja plugga. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Berra

har precis kollat in båda videona och tyckte att de var ganska bra båda två. hoppas att allt är bra "over där" och att vi hörs på skypen snart igen... ha de //berra p.s jag saknar faktiskt sommaren, det var en härlig tid...D.S

2009-09-18 @ 02:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback