Sådär uttråkad

1. Hur mår du idag? En clown i mina kläder
2. Kommer du komma långt i livet? Lägg av
3. Hur är skolan för dig? Min kärlek
4. Vilken är din livshistoria? Testosteron
5. Hur ser din framtid ut? On the run
6. Hur blir din morgondag? Så gott att må gott igen
7. Vad är det bästa med dina vänner? Kaj ä gaj
8. Vilken sång beskriver dig bäst? Meeting in my bedroom
9. Hur ser ditt liv ut just nu? It must have been love
10. Vilken låt kommer spelas på din begravning? I himmelen (Uggla)
11. Hur var du som barn? Stockholm calling
12. Vem kommer du gifta dig med? Nana (N.U.K.E)
13. Hur ser världen på dig? Ruta 1 (Isaksson)
14. Vad tycker dina vänner om dig? Closer (Ne-Yo)
15. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Bli gay (Uggla)
16. Kommer du nånsin få barn? Minnena av dig (Uggla)
17. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Känd (Johan Johansson)
18. Hur blir du igenkänd av folk? Our song (Taylor Swift)
19. Vilken är din livsfilosofi? Sundat morning coming down (Johnny Cash)
20. Vad tycker dina föräldrar om dig? Jag har drömt (Dag Vag)
21. Tycker andra att du är attraktiv? En sång om dig (Perssons pack)
22. Vad kommer du säga när du gör slut med någon? För full hals (Nynningen)
23. Hur ser du på sex? Party people (Nelly & Fergie)


Jag måste seriöst se om mitt iTunes bibliotek!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback