Underbar kväll!

Have had a blast tonight! Vi fixade med min engelska... käka pizza.. de drack och gjorde sig i ordning för fest. En fest där tagna bär rött, singlar grönt och de som är mitt emellan gult. Vilka beskymmer killarna hade!!! De är ju värre än tjejer med att göra sig i ordning! När de drog ut drog jag till rummet för att fixa mer med skolarbeten och till och med började städa (och åt chokladet som jag fick... mmmm!)... när de helt plötsligt kom tillbaka... de hade inte kommit in. Av vilken anledning, vill jag inte veta... har varit hos dem tills nu. Shit! De dansar som galningar, skulle så gärna vilja se filmerna som filmades!:) Att se människor som är alkoholpåverkade helt nykter... usch. Vissa öppnar sig andra och gör knäppa saker... några blir odrägliga och några... somnar. Att jag ses som en lillasyster, som de vill skydda... trots att jag är äldre än dem alla. Jag fick även bekräftat att jag är urusel på namn!!! Jisses. Om jag kan placera ihop namn med ansikte på femtio elever på skolan så är det allt! (och då är vi nästan trettio i laget!), nog kan jag snacka ändå :)

Har även fått reda på att UB är USA's femte mest internationaliserade skola! Och det är "lilla jag" med och bidrar till!

Träning om... 9 h och 45 min...


The two of u are making me so confused...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback