Onsdag

Skrev ett inlägg härom dagen som inte publicerades... ska tämligen vara glad för det. Uttryckte en del.. mindre tilltänkta saker där i ren arghet.

Däremot skrev jag även om Yale-mordet... Sjukt. Hela Connecticut är skakat... Yale som är ett av våra grannuniversitet och ett av de mest anrika i USA. Har själv varit på Yale såväl dagtid som nattetid.. och kan tänka mig att det är så Harry Potters skola liknas vid. Jättefin skola! Att liket ska ha legat i väggen... liknas vid filmen Haunting in Connecticut som kom ut i våras!!! Man får ont i magen att tänka på det... mördaren är dessutom än på fri fot... :/


Igår begav vi oss till Philly igen för att möta Holy Family... bra match, äntligen började vi spela vårt eget spel och det slutade med en 5-0 (2-0) vinst. Första nollan för mig i "riktiga" matchsammanhang. Resan hem var betydligt lättare än sist. Dock är vi fortfarande inte rankade bland de 25 bästa i landet... vilket är skumt. Laget har aldrig tidigare börjat en säsong så här bra. 4-0-2 (4 vinster och 2 oavgjorda). Vi var rankade som nummer 19 när säsongen började.

Att stå vid en tavla för att berätta hur man räknat ut ett tal är ingen större fara... värre är det när det kommer till att göra det på engelska då jag inte vet vad alla benämningarna är... jaja, jag fick rätt iaf.

Jag umgås med vem jag vill. Du kan inte hindra mig. Tro mig! Det är ditt beskymmer att du inte kan hantera det!

Snart snart snart, Inter-Barca. Tacka vet jag streaming!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback