En kort update under en lång period.

Det var inte igår som denna bloggen blev updaterad direkt....

En roadtrip till Vasa med tre ålänningar och en 08 för att hälsa på en finne har hunnits med. Matcher har spelats. Fester har det blivit. Har haft besök av min kusin och hennes dotter samt av mutti o putti. Promenader har gåtts. På macken jag har tankat :) jobbat som få. Kuggat min livs första tenta... det efter ha legat i kräksjukan. Klarat algebra tentan. Räddat en straff och gjort en assist i samma match med resultatet 1-0. Vunnit en semifinal i ligacupen med siffrorna 9-8, nästa skytt hade varit jag. Färgat min fotpall ofrivilligt rosa. Gjort ett fint födelesedagskort till maria, med alla hennes erövringar ifrån Åland (väntar som sagt på att får göra Carros!!!) Bakat, bakat o bakat (yes allt är uppätet, don't worry!) Fotboll har tittats på.  Jobbat på mitt helt underbara jobb. Blivit erbjuden två jobb till. Haft problem med benhinnorna. Bokat en USA-resa i sommar med Ante. Planerar en utgång i Helsingfors till helgen. Fått massa massage. Planerar en resa till Sydamerika. Tillverkat pätkis drinkar. Besökt Tiffany's. Burit en grismask. Haft snöbollskrig inomhus. Kuddkrig. Cyklat för första gången på hur länge..? Fått rätta en ålänning på åländsk geografi. Rättat prov. Förberett lektioner. Förberett en OS-dag på jobbet. Skrattat. Lagat massa mat med Carro. Sett tre säsonger av The Big Bang Theory. Blivit kär i Sheldon ifrån (The Big Bang Theory). Tvättat Freddy. Fått röda faran (Fridas namn på min hoj). Träffat Magic Touch himself! Smygit ut. Käkat glass. Provat mämma. Inkilning (bör förträngas djupt!). Provat Carros hemmagjorda mjöd. Ställt upp på tv-intervjuer. Flyttat till en mindre lägenhet. Shoppat. Roadtrip till Uppsala med en 08, en upplänning och en ålänning där jag fick slänga av upplänningen och ålänningen i Uppsala pga. för mycket shopping, tur för dem att det gick en buss till hamnen!

Baaah. Uppdateringar ska börja ske oftare.

ÅU - PK 35 Vanda. 9-8.
 
Resekompanjonen till sommarens USA-resa och värden till alla våra Champions league kvällar.



Höstens resetrio(?) till sydamerika.

Frida "Pripps" Thilén. Även min inneboende (?). Här efter en hård natt...





Kuddkrig i Vasa.


Diggningar i Vasa med Råskis. RIP rosa kavajen.



Kommentarer
Postat av: rebecka

Det vara banne mig på tiden! ;)

Postat av: Fia

De var på tiden! :)

2010-04-10 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback