Och då var denna helgen över

Pj' partyt med laget blev lyckat. Karkki i massor, pannkakor, glass, grädde, sylt. You name it! Ögonlocken slog igen... mot gryningen till... med två inneboenden. Klockan ringde bara en sisådär två timmar senare. For till Sverige med Frips, Ansku och Carro. Fick offra två av dem i Sverige till förmån av en soffa. Jag tror jag gjorde ett bra val... eller!?

Benhinnor, benhinnor. Mina kära benhinnor. Det känns att jag lever! Har fått massage idag.... jag fick bita mig själv... jisses.


Packning inför flytten är påbörjad. Imorgon får jag en ny roomie... för ett par dagar...

Kommentarer
Postat av: härö

pyjamasparteeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

måste ta igen nån gång.

saknaaaa redan :P ;))))))) hahaahhahahhaha

kolera, HAHAHAHAHHAHA.

2010-01-29 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback