Back on track? No, just back in Skåne

De tio månaderna på Åland har nått sitt slut. Mycket skratt, många tårar.

Paniken över all skit jag äger är oändlig. Har hållt på i dagarna fem med att rensa och slänga... och är ännu inte klar. Fortsättning... följer. Känns inte som jag lämnat huset ännu :( Måste bli klar.

I fredes blev det filmmys med Berra. She is not in my league. Helt sjuka sekvenser i den! Hahaha och i lördes blev det mys med kusinen och hennes dotter innan vi for vidare på spel och drickakväll hos Fidde. Mitt gäng, det fina gänget :) Så klart är det alltid vi tjejer som drar hem storsegern oavsett spel. Piasavakvast och vadimecum har killarna fortfarande svårt för.

Börjar inse att... jag inte har tränat sen ligan avslutades för två veckor sedan. Har varit grymt skönt, men ska jag vara ärlig så börjar det faktiskt rycka i min kropp också. Mår ju inte så bra över att höra hur Frida och Carro är ute på sina länkar tretton gånger om dagen. Jag är ingen länk människa och kommer så heller inte att bli. Funderar däremot på att leta upp gymkortet och fara in o gymma. Valuta borde jag väl få någon gång för de fruktansvärt många kronorna jag lägger på det gymmet!

Framtiden i sig är oviss... men orka bry sig? Om två veckor är vi i Stockholm.... och sen far vi :) wohoooo.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback