Flyttkartong

Insåg just. 17 flyttar på 7 år i 3 olika länder till 4 olika städer. Örk. Fast jag har träffat många roliga och sköna människor längs vägen!!! Varför får jag inte ro i kroppen att stanna på ett ställe? Varför vill jag alltid något annat utöver det jag gör. Egentligen tror jag bara det är som att jag hela tiden vill utmana mig själv. Jag vill prova kulturer, jag vill se, jag vill lära, jag vill utbilda mig (tro inte att jag bara har läraryrket i huvudet!), jag vill jobba, jag vill tjäna pengar, jag vill spela fotboll, jag vill kunna unna mig, göra vad jag känner för utan att behöva skramla ihop, jag vill spendera, jag vill, jag vill, jag vill.

Ah... får finna mig i att vara "arbetslös" nu ett tag. Sjukt att jag är arbetslös egentligen, känner mig inte alls arbetslös..! Valet blev ju att vara arbetslös i och med resan bokades... men det gillar jag :) jag är ingen latmask för det! Kanske därför jag massproducerar som en medlem i PRO!? Jag gillar mitt liv ändå :) <3





Några bilder ifrån min o min roomies förra lya. No more Askuddsvägen blir det dock :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback