Fotbollens vara eller inte vara

Två kassar med böcker. En kass med filmer och en kasse blandad skit är dagens rens.

Hittade en massa gamla artiklar om glansdagarna på fotbollsplanen. Man blir lite sentimental. Fasen vad denna sport har fått ut mig på äventyr. Fasen vad många skratt jag har fått, fina vänner men även många tårar man fällt. Jag har inte levt fotboll på flera år. Jag lirar för att det är kul, men lever samtidigt precis som jag vill. Jag är väldigt tveksam på om jag skulle orka med att leva fotboll 24/7. Eller är jag villig att ge det en chans? Vad vill jag nu utforska? Orkar jag med skandinavien mer? Åland? Kristianstad? Usa? Australien? Europa? Inget beslut som ska tas idag inte :) ovissheten får leva vidare.

Har hittat mitt gymkort. Börjar bli ruggigt pepp på att bege in till stan för träning. Ååååååh. Två veckor har nu spenderats på latbänken, men nu är det dax!!!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback