PRO

Nu när stickningen är färdiga... så tog jag tag i att börja... VIRKA. Shit, medlemsskap hos PRO är inte långt borta... Hittade först ett ursött pannband som jag tänkte göra... köpte garn och motivet... när jag komhem var själva stommen till pannbandet klart... men va fasen.. du gör jag en stomme till. Så igår fick jag in o köpa mer garn så att jag kunna färdigställa orginalt som det skulle vara en blomma på. Nu är det färdigt, borde nästa fixa o lägga upp ett foto på det. Är nästan nöjd :) Fick sedan för mig att jag skulle ge mig på Sveriges OS-mössa ifrån ifjol... så nu sitter jag här... Man får ju faktiskt arbetsskada i ringfingret av virknålen!!!

Igår blev det sen mys med kusinen, Thea och mormor o morfar innan jag begav mig till gymmet.

Idag har jag printat alla miljoner papper vi måste ha med oss... ändå har jag emr att printa. Örk. Har även försökt till något som liknar provpackning, men jag totalt kom av mig när jag insåg att jag inte får plats med allt. Helt plötsligt var inte det kul längre... så for in till kusinen och snacka skit i stället. Mycket roligare och givande.

Skulle till gymmet nu ikväll.. var där vid halv nio snåret och tänkte att jag hade gott om tid.. men ack. Hur fasen kan gymmet stänga redan nio?!?!?!?! jisses... jag hade iaf tänkt träna till tio. Örk. Samhället och jag har inte alls samma dygnsrytm!!!

Ne.. ska slänga mig in i duschen nu. Kanske man hinner in til stan imorgon innan hela stan är stängd!? och gymmet stängt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback